مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 19:452023-02-21ورزشي

«قنبری» رییس هیات فوتبال فارس شد


اعضای مجمع هیات فوتبال استان فارس پس از کش و قوس های فراوان کلید هیات فوتبال استان فارس را برای چهار سال آینده به حسین قنبری سپردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتخابات رییس و هیأت رییسه هیأت فوتبال استان فارس در حالی از صبح سه شنبه با حضور رییس فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس آغاز شد که تعداد کاندیداهای ریاست هیأت فوتبال در هاله ای از ابهام بود.

در این انتخابات پنج نفر کاندیدا حضور داشتند که از گوشه و کنار نیز خبر رسید امکان دارد کاندیداها افزایش یافته و نفر ششم نیز در میان کاندیداها حاضر شود.

مجمع هیأت فوتبال استان فارس بالاخره تشکیل شد و اعضا دور یک میز گرد هم آمدند اما در همان ابتدا با توجه به اینکه ششمین کاندیدای حضور در انتخابات هیأت فوتبال توانسته بود تاییدیه لازم را از مراجع ذی صلاح کسب کند حضور این کاندیدا در فرایند انتخابات به رأی اعضای مجمع گذاشته شد.

این در حالی است که در مرحله اول و دوم رأی گیری این شخص رأی لازم را برای حضور در این انتخابات کسب نکرد.

پیش از آغاز فرایند انتخابات دو نفر از کاندیداهای ریاست هیأت فوتبال استان فارس از کاندیداتوری انصراف دادند تا مجموع افرادی که خود را کاندید حضور در ریاست هیأت فوتبال کرده بودند به سه نفر تقلیل یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قنبری» رییس هیات فوتبال فارس شد

«قنبری» رییس هیات فوتبال فارس شد