مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 19:552023-02-21سياسي

افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در اسلامشهر


نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دانش بنیان در شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، نخستین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دانش بنیان عصر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسؤولان ادارات شهرستان و مقامات استانی و تولیدکنندگان در محل سالن 9دی اسلامشهر افتتاح شد.

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در حاشیه بازدید از غرفه های نمایشگاه تجهیزات پزشکی در گفتگویی با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ظرفیت های شهرستان اسلامشهر، تولید تجهیزات پزشکی است که به همت مجموعه اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه تجهیزات پزشکی و به میزبانی سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر این نمایشگاه برپا شده تا توانمندی ها و ظرفیت های این حوزه معرفی شود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر افزود: در بازدیدی که از غرفه های این نمایشگاه داشتیم، تولیدکنندگان یکی از مهمترین مشکلاتشان را کمبود فضای کارگاهی و بحث استیجاری بودن برخی از کارگاه ها و نبود فضایی مناسب برای فعالیت تولیدکنندگان و فعالان این حوزه اعلام کردند که درخواست بجا و مطالبه برحقی است.

حبیبی با اشاره به عدم وجود شهرک صنعتی مصوب در شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: با پیگیری های بعمل آمده مقدمات ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان فراهم شده که با احداث آن و استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در اسلامشهر

افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در اسلامشهر