مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 20:052023-02-21اقتصادي

تشکیل 171 پرونده دام قاچاق در کردستان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 171 پرونده در حوزه قاچاق دام در تعزیرات حکومتی کردستان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در سنندج،  سیدنجیم حسینی عصر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان، اظهار کرد:  از ابتدای امسال تاکنون 171 پرونده برای تعیین تکلیف 2 هزار و 539 دام قاچاق در تعزیرات حکومتی کردستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از دام هایی که به عنوان قاچاق توسط نیروی انتظامی و مرزبانی گرفته می شوند مربوط به دامداران روستایی است و رای برائت می گیرند، گفت: برخلاف آنچه در برخی موارد اطلاع رسانی می شود استان کردستان آمار کمی را به لحاظ قاچاق دام دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان با تاکید براینکه جابجایی، نگهداری و حمل و نقل دام بدون پلاک قاچاق محسوب می شود، گفت: نگهداری دام صرفا باید بر اساس ثبت پلاک صورت بگیرد، یعنی اگر دامی نگهداری و پلاک کوبی نشده باشد قاچاق محسوب می .

شود.

حسینی پیشنهاد داد در راستای تنظیم بازار گوشت در استان کشفیات قاچاق دام در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام استان قرار گیرد و افزود: ماموران انتظامی هر محموله دامی بدون پلاک را به عنوان قاچاق تلقی و توقیف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 171 پرونده دام قاچاق در کردستان

تشکیل 171 پرونده دام قاچاق در کردستان