مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 20:152023-02-21سياسي

شهیدقهاری سعید در کادرسازی و تربیت نیرو جدی بودند


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهیدقهاری سعید در زمینه کادرسازی و تربیت نیروی انقلابی تاکید ویژه ای داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی امشب در آیین بزرگداشت شهید سعید قهاری سعید و شهدای مربی مرکز آموزش قدس نزسا با بیان اینکه بسیاری از شهدای پادگان قدس آموزش دهندگان شهدای دفاع مقدس هستند اظهار کرد: این گروه در منطقه مقاومت هم تاثیرگذار بودند و افراد بزرگی چون شهید بشیری را تقدیم امنیت کشور کردند.

وی با بیان اینکه شهید قهاری سعید حق زیادی بر گردن همدان دارد افزود: ایشان به جز چند سال اول تشکیل سپاه تمام عمر خود را برای خدمت به مردم هجرت کرد و در استان های مختلف مسئولیت داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید قهاری کسی بود که به مجموعه و افراد استان بسیار توجه می کرد تصریح کرد: ایشان هرجا حضور داشت تربیت نیرو و کادرسازی را با جدیت دنبال می کرد.

وی تصریح کرد: شهید قهاری بر گردن همه ما حق دارد و ما بر خود لازم می دانیم در کنگره دوم 8 هزار شهید استان همدان یکی از محورهای اصلی شهیدقهاری سعید است.

مجیدی با اشاره به تمجید سردار همدانی از شهید قهاری سعید گفت: این شهید بزرگوار آرزوی شهادت داشت به طوری که در یادواره شهدای یزد، از این شهدا خواستند به آنها بپیوندد که یک سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدقهاری سعید در کادرسازی و تربیت نیرو جدی بودند

شهیدقهاری سعید در کادرسازی و تربیت نیرو جدی بودند