مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 22:302023-02-21پزشكي

سطح هوشیاری شهرام عبدلی قابل تشخیص نیست/ سکته این بازیگر خونریزی دهنده مغزی بود


به دلیل تزریق آمپول و داروهایی که به منظور روند درمان مصرف می شود، نمی توان سطح هوشیاری شهرام عبدلی را تشخیص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسن خداپرست مدیر بیمارستان قائم مشهد اظهار داشت: وضعیت 48 ساعت آینده شهرام عبدلی نامشخص است و مردم ایران باید برای سلامتی این هنرمند خوش آتیه کشورمان دعا کنند.

وی افزود: همسر و خانواده اش در کنارش حضور دارند و این حضور می تواند بر روند بهبود عملکرد این هنرمند کشورمان تاثیرگذار باشد.

خداپرست عنوان کرد: برترین و بهترین تیم پزشکی مغز و اعصاب بیمارستان قائم مشهد به منظور درمان این بازیگر کشورمان تشکیل شده و مراحل درمان زیر نظر بهترین متخصصان در حال انجام است.

وی عنوان کرد: شهرام عبدلی دچار عارضه سکته خونریزی دهنده مغزی شده و متاسفانه حال عمومی وی نسبت به روز اول هیچ تغییری نکرده است.

خداپرست خاطرنشان کرد: به دلیل تزریق آمپول و داروهایی که به منظور روند درمان مصرف می شود، نمی توان سطح هوشیاری شهرام عبدلی را تشخیص داد اما به محض اینکه نشانه های هوشیاری در بازیگر 46 ساله کشورمان مشاهده شد اگر نیاز به عمل مجدد باشد عمل دوم انجام خواهد شد.

 مدیر بیمارستان قائم مشهد گفت: بیمارستان قائم از پیشرفته ترین مراکز درمانی مغز و اعصاب درشرق کشور است و برترین پزشکان و کادر درمانی را با تجهیزات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح هوشیاری شهرام عبدلی قابل تشخیص نیست/ سکته این بازیگر خونریزی دهنده مغزی بود

سطح هوشیاری شهرام عبدلی قابل تشخیص نیست/ سکته این بازیگر خونریزی دهنده مغزی بود