مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 23:052023-02-21بين الملل

سازمان ملل خواستار تعلیق طرح تعدیل قانون قضایی مورد نظر نتانیاهو شد


کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، تعلیق طرح «اصلاحات قضایی» مورد نظر کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را که اپوزیسیون آنرا «کودتای قضایی» می داند، - کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، تعلیق طرح اصلاحات قضایی مورد نظر کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را که اپوزیسیون آنرا کودتای قضایی می داند، خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وولکر تورک کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز سه شنبه در پی تشدید تنش های داخلی در فلسطین اشغالی به خصوص پس از تصویب طرح کابینه رژیم صیونیستی برای اصلاحات قضایی ، که چنین قانونی می تواند در وضعیت حقوق بشر و استقلال دستگاه قضایی مؤثر باشد و هرگونه تغییری در آن، باید بعد از مشورت های گسترده و توافق سیاسی صورت بگیرد.

تورک در ادامه خواستار تعلیق طرح تعدیل قانون قضایی مورد نظر نتانیاهو افزود: این اصلاحات تا حد زیادی از توان دستگاه قضایی برای حمایت از حقوق فردی می کاهد و در نهایت موجب تضعیف صیانت از حقوق افراد به خصوص گروه های ضعیف و ناتوان در دفاع از حقوقشان می شود.

کنست اسراییل امروز سه شنبه قرائت اولیه این قانون را که قانون اصلاحات قضایی نام گرفته است، انجام داد که 63 نماینده به آن رأی مثبت و 47 نماینده رأی منفی و 10 نماینده رأی ممتنع دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل خواستار تعلیق طرح تعدیل قانون قضایی مورد نظر نتانیاهو شد

سازمان ملل خواستار تعلیق طرح تعدیل قانون قضایی مورد نظر نتانیاهو شد