مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 23:102023-02-21سياسي

یک گام فراتر از گفت وگو برای همکاری و همفکری در جهت حل مشکلات اجتماعی


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان نقش همفکری و همکاری رهبران ادیان الهی گفت: یک گام فراتر از گفت وگو یعنی همفکری و بلکه همکاری و برداشتن گام های مشترک برای خدمت به بشریت امروز برای کنترل بحران های اجتماعی و برقراری آرامش روانی و روحی به خصوص در بین نسل جوان .

- عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان نقش همفکری و همکاری رهبران ادیان الهی گفت: یک گام فراتر از گفت وگو یعنی همفکری و بلکه همکاری و برداشتن گام های مشترک برای خدمت به بشریت امروز برای کنترل بحران های اجتماعی و برقراری آرامش روانی و روحی به خصوص در بین نسل جوان امروز در سایه عشق به خداست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، عضو مجلس خبرگان رهبری در دوازدهمین دور گفت وگوهای اسلام و مسیحیت ارتدوکس روسیه که امروز، سه شنبه دوم اسفندماه در صومعه دانیال نبی مسکو برگزار شد، ضمن ارائه مقاله خود، بر جایگاهی که حضرت مریم(س) در قرآن دارند و تقدس و احترام به ایشان میان مسلمانان تأکید کرد.

وی افزود: همین اعتقاد و احترام از سوی مسلمانان نسبت به حضرت مریم(س) و حضرت عیسی علیهم السلام موجب پیوند مستحکم و روابط دوستانه و همزیستی مسالمت آمیز تاریخی بین پیروان دو دین بزرگ اسلام و مسیحیت در روسیه شده و این روابط به الگویی جهانی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گام فراتر از گفت وگو برای همکاری و همفکری در جهت حل مشکلات اجتماعی

یک گام فراتر از گفت وگو برای همکاری و همفکری در جهت حل مشکلات اجتماعی