مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 23:252023-02-21سياسي

ایران طلایه دار مبارزه با مواد مخدر در جهان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: به رغم ورود گسترده موادمخدر به کشور ایران طلایه دار مبارزه با مواد مخدر در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر سه شنبه در آیین افتتاح طرح کشوری کانون یاریگران روستا در اردبیل اظهار کرد: کانون یاریگران روستا در 9 شهرستان منتخب از شهرستان های استان در روستای آق قلعه شهرستان سرعین در حال برگزاری است.

وی با اشاره به وضعیت جوی حاکم در کشورهای همجوار به ویژه افغانستان خاطرنشان کرد: با ورود استکبار جهانی آمریکا کشت تریاک و تولید مواد مخدر را در جهان 45 برابر افزایش داده و با توجه به مسیر تزاتزیتی کشور ایران به کشورهای اروپایی و در ایران هم استان ما هم مجزا از مسیر ترانزیت نیست و بارانداز مواد مخدر به کشورهای آذربایجان و … شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه این موضوع امر مبارزه با مواد مخدر در استان را بسیار سخت می کند، تصریح کرد: کشور ایران طلایه دار مبارزه با مواد مخدر در جهان است.

قاسمیان با تقدیر از ریش سفیدان و معتمدین و دهیار و اعضا شورای اسلامی روستای آق قلعه گفت: مسئولان روستای آق قلعه روستایی بدون مصرف مواد مخدر، دخانیات، مشروبات الکی، طلاق و بیکاری و… را مدیریت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران طلایه دار مبارزه با مواد مخدر در جهان است

ایران طلایه دار مبارزه با مواد مخدر در جهان است