مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 23:262023-02-21سياسي

استفاده از ظرفیت اوقاف برای ارتقای نظام سلامت


سرپرست علوم پزشکی گیلان با تصریح بر اینکه نظام سلامت استان و وقف هر دو، خدمتگزار مردم هستند، گفت: باید با ایجاد کارگروه های ویژه اجرایی وقف، - ایسنا/گیلان سرپرست علوم پزشکی گیلان با تصریح بر اینکه نظام سلامت استان و وقف هر دو، خدمتگزار مردم هستند، گفت: باید با ایجاد کارگروه های ویژه اجرایی وقف، از ظرفیت این تشکل برای ارتقای نظام سلامت و برقراری عدالت، بهره برد.

دکتر محمدتقی آشوبی امروز در نشست شورای اجرایی وقف و سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، با اشاره به فرارسیدن ششم اسفند ماه، سالگرد شهادت شهیده نرجس خانعلی زاده، نخستین شهیده مدافع سلامت کشور، اظهار کرد: مدافعان سلامت در تمامی ادوار به ویژه در دوران کرونا، جان خود را برای حفظ سلامت مردم فدا کردند.

وی با اشاره به تفاهم نامه مشترک وزارت بهداشت با سازمان اوقاف کشور، افزود: باید با توسعه مشارکت جهت دستیابی مردم و ذی نفعان به خدمات مطلوب تر تلاش کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تصریح بر اینکه نظام سلامت استان و وقف هر دو، خدمتگزار مردم هستند، گفت: باید تلاش کرد تا خدمات این دو تشکل، ملموس تر و محسوس تر به مردم برسد.

آشوبی بر ضرورت اقدام مشترک برنامه ها و تفاهم نامه ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و اوقاف تاکید کرد و گفت: باید با ایجاد کارگروه های ویژه اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت اوقاف برای ارتقای نظام سلامت

استفاده از ظرفیت اوقاف برای ارتقای نظام سلامت