مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 23:262023-02-21ورزشي

همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم در رفسنجان برگزار می شود


به همت هیئت همگانی شهرستان و با همکاری فرمانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان و همزمان با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم در رفسنجان برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان به همت هیئت همگانی شهرستان و با همکاری فرمانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان و همزمان با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم در رفسنجان برگزار می شود.

سیدمحسن سجادی سرپرست هیئت همگانی شهرستان رفسنجان دوم اسفندماه در جلسه برنامه ریزی این همایش با اشاره به اینکه همایش دوی امدادی با حضور 22 دونده از استان کرمان برگزار می شود، گفت: مسیر همایش از مقبره شهید گمنام شهرک یادگار امام آغاز می شود و تا مرقد شهید عارف حاج علی محمدی پور ادامه خواهد یافت.

او با اشاره به اینکه دونده ها مسیر روستاهای شمس آباد، اسماعیل آباد، بهرمان، صفاییه را تا دقوق آباد طی می کنند، ادامه داد: با توجه به تقارن این روز با میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار زیارت مرقد پاسداران شهید در طول مسیر از دیگر برنامه های دونده های شرکت کننده است.

سرپرست هیئت همگانی شهرستان رفسنجان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی بخشداران و دهیاران بخش های مرکزی، نوق و فردوس، از برپایی جشن شعبان در روستای دقوق آباد و تجلیل از دونده ها خبر داد و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم در رفسنجان برگزار می شود

همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم در رفسنجان برگزار می شود