مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 23:312023-02-21اقتصادي

یافتن سرحلقه های قاچاق در رأس اقدامات قرار بگیرد


پیگیری ها برای یافتن سرحلقه های قاچاق باید در اولویت قرار بگیرد چرا که این مهم به صورت  مستقیم به معیشت مردم مربوط می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا سه شنبه شب در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سنندج اظهار کرد: کردستان در حوزه تولید گوشت قرمز استان برتری نیست و بر همین اساس تولیدات آن در راستای تنظیم بازار باید در خود استان به مصرف برسد.

وی افزود: با توجه به محدودیت های گذشته و همچنین شیوع تب برفکی در برخی استان های کشور عراق هیچ دامی از استان نباید خارج شود و لغو این محدودیت تنها با دستور استاندار امکان پذیر خواهد بود.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: استان کردستان نسبت به دیگر استان ها در قیمت گوشت قرمز در میانه های جدول قرار دارد، اما باید با اعمال مدیریت بهتر نسبت به ساماندهی و ثبات این کالای اساسی مؤثرتر عمل کرد.

زارعی کوشا افزود: پیگیری ها برای یافتن سرحلقه های قاچاق باید در اولویت قرار بگیرد چرا که این مهم به صورت مستقیم به معیشت مردم مربوط می شود.

وی تصریح کرد: با رویکرد جدید بانک مرکزی امیدواریم شاهد اتفاقات مثبت در بازار ارز باشیم و طی روزهای آینده ثبات در این بخش ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یافتن سرحلقه های قاچاق در رأس اقدامات قرار بگیرد

یافتن سرحلقه های قاچاق در رأس اقدامات قرار بگیرد