مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 23:352023-02-21حوادث

سرگذشت یک آدمکش!


اگر در لانه های مجردی با دوستان ناباب معاشرت نمی کردم و مسیر خلاف و اعتیاد را در پیش نمی گرفتم، شاید امروز سرنوشتم به گونه دیگری رقم می خورد.

اگر زمان به روز حادثه بازگردد و ناسزا و فحش بشنوم باز هم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات مهدی – گ جوان 29 ساله ای است که بعد از 3 سال فرار، به اتهام قتل جوانی هم سن و سال خودش دستگیر شد.

او که زیر نظر سرهنگ ولی نجفی (رییس دایره قتل عمد آگاهی خراسان رضوی) تحت بازجویی های تخصصی قرار گرفته بود، پس از آن که به سوالات افسر پرونده درباره چگونگی ارتکاب جنایت در یکی از روستاهای بجنورد (مرکز خراسان شمالی) پاسخ داد، در تشریح سرگذشت تاسف بار خود نیز گفت: در یکی از روستاهای اطراف شهر بجنورد به دنیا آمدم و 7 برادر و یک خواهر دارم اما به تحصیل علاقه ای نداشتم، به همین دلیل هم تا کلاس پنجم ابتدایی درس خواندم اما در اولین روزهای تحصیل در کلاس اول راهنمایی درس و مشق را رها کردم و در کنار پدرم به امور کشاورزی مشغول شدم.

بعد از آن که به سن جوانی رسیدم، به خدمت سربازی رفتم و در همان دوران یعنی در سال 91 با یکی از بستگان دور پدرم ازدواج کردم.

آن ها هم در یکی از روستاهای بجنورد ساکن بودند و پدر و مادرم بعد از گفت وگو و کسب رضایت خانواده دختر، او را به من معرفی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگذشت یک آدمکش!

سرگذشت یک آدمکش!