مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 03:102023-02-21بين الملل

ضرب وشتم اسرای فلسطینی؛ حماس: مبارزه با صهیونیست ها ادامه دارد


یگانهای سرکوب حاضر در زندانهای رژیم موقت صهیونیستی در زندان «ریمون»، پس از ضرب وشتم اسرای فلسطینی، آنان را به مکان نامعلومی منتقل کردند که مورد اعتراض شدید جنبش حماس قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگانهای سرکوب حاضر در زندانهای رژیم موقت صهیونیستی در زندان ریمون ، اسرای فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه ای، رژیم صهیونیستی را مسئول حفظ سلامت اسرای فلسطینی دانست و تأکید کرد که این حملات و تعدیها علیه اسرا، به صورت هدفمند صورت می گیرد.

شبکه خبری المیادین به نقل از عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس گزارش داد، تعدی رژیم صهیونیستی وجنایاتش، اراده اسرا را در هم نمی شکند و ملت فلسطین باید با اسرای خود همبستگی داشته باشند تا به حقوق و آزادی دست پیدا کنند.

القانوع با بیان اینکه سرکوب و محروم کردن اسرا از ساده ترین حقوق انسانی، فقط باعث تداوم مبارزات آنان خواهد شد، تصریح کرد، حماس با این جنگ قهرمانانه اسرا ابراز همبستگی کامل دارد.

دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی نیز ساعاتی پیش خبر داد که یگانهای سرکوب در زندنهای صهیونیستی اسرای بخش سه زندان ریمون را پس از ضرب و شتم به مکان نامعلومی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب وشتم اسرای فلسطینی؛ حماس: مبارزه با صهیونیست ها ادامه دارد

ضرب وشتم اسرای فلسطینی؛ حماس: مبارزه با صهیونیست ها ادامه دارد