مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 05:502023-02-22بين الملل

روسیه انفجار خط گازی نورداستریم را تروریسم بین المللی می داند


روسیه انفجارهای نورد استریم را اقدامی تروریستی بین المللی می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، واسیلی نبنزیا ، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که روسیه انفجارهایی را که به خطوط لوله نورد استریم و نورد استریم 2 آسیب رساند، یک اقدام تروریستی بین المللی می داند.

او در جلسه شورای امنیت سازمان ملل گفت: همانطور که بسیاری از شما مطمئناً به خاطر دارید، در آن زمان [در اواخر سپتامبر 2022] از قبل مشخص بود که چه کسی ممکن است پشت آن اقدام تروریستی بین المللی باشد.

دیپلمات روس همچنین بر اهمیت کشاندن مسئولین به پای میز عدالت برای جلوگیری از هرج و مرج و آسیب های غیرقابل توصیف برای کل بشریت تاکید کرد.

نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: احتمال زیادی وجود دارد که این حادثه دوباره تکرار شود، مگر اینکه کسانی که مسئول خرابکاری در نورد استریم هستند شناسایی شوند و به درستی پاسخگو باشند.

روز گذشته نیز دانمارک، سوئد و آلمان اعلام کردند که زمان لازم برای پایان تحقیقات درباره انفجارهای نورد استریم هنوز مشخص نیست.

نمایندگان این کشورها در سازمان ملل با انتشار بیانیه ای گفتند تحقیقاتی که در مورد خرابکاری خط لوله نورد استریم که توسط دانمارک، سوئد و آلمان انجام شده، هنوز تکمیل نشده است و این کشورها آماده ارائه نتایج دقیق تحقیقات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه انفجار خط گازی نورداستریم را تروریسم بین المللی می داند

روسیه انفجار خط گازی نورداستریم را تروریسم بین المللی می داند