مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 07:202023-02-22سياسي

نهمین جشنواره «مکارم الاخلاق» 5 اسفند در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود


رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از برگزاری نهمین جشنواره قرآنی دانشجویی «مکارم الاخلاق» در روز جمعه 5 اسفند خبر داد.

- نهمین جشنواره مکارم الاخلاق 5 اسفند در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از برگزاری نهمین جشنواره قرآنی دانشجویی مکارم الاخلاق در روز جمعه 5 اسفند خبر داد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره بزرگ قرآنی دانشجویی مکارم الاخلاق ، اظهار کرد: این جشنواره با حضور بیش از 200 نفر از دانشجویان در شش بخش شامل حفظ سوره های صف و قدر، ترجمه دعای مکارم الاخلاق، حفظ سوره های فجر و بلد، حفظ و ترجمه سوره انسان، حفظ و ترجمه دعای عهد امام زمان(عج)، حفظ و ترجمه دعای فرج امام زمان(عج) ویژه دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان انجام می شود.

وی با بیان اینکه آزمون همه رشته های جشنواره فرهنگی ـ قرآنی مکارم الاخلاق به صورت کتبی و تستی است، افزود: آزمون ساعت 16 عصر روز جمعه 5 اسفندماه در سالن امتحانات در طبقه سوم مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

صفدری گفت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به منتخبین جشنواره نیز روز یکشنبه مورخ 7 اسفند ساعت 19 در تالار معراج واقع در ساختمان بعثت دانشکده اقتصاد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین جشنواره «مکارم الاخلاق» 5 اسفند در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود

نهمین جشنواره «مکارم الاخلاق» 5 اسفند در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود