مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 07:202023-02-22سياسي

برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی و استارت آپ ایثارگران/بازگشت 1000 نخبه به کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ علیرضا محمدی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران طی یک نشست خبری پیرامون برگزاری نخستین جشنواره ملی کارآفرینان ایثارگر گفت: - مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی، نخستین کنفرانس ملی کار آفرینی و اولین استارت آپ ویکند ایثارگران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ علیرضا محمدی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران طی یک نشست خبری پیرامون برگزاری نخستین جشنواره ملی کارآفرینان ایثارگر گفت: این جشنواره همراه با نمایشگاه جانبی دستاورد های کارکارآفرینی و اشتغال ایثارگران برگزار می شود و نخستین استارت آپ فعال ایثارگران را نیز خواهیم داشت.

او ادامه داد: از آن رو که اشتغال یکی از اساسی تری موضوعات کشور است، نامگذاری سال ها توسط رهبری در 28 سال گذشته بیش از 15 سال مسأله اشتغال، اقتصاد و تولید بوده است و این نشان از اهمیت موضوع دارد.

وی با اشاره به ظرفیت حقوقی و قانونی جامعه ایثارگری اظهار داشت: نگاه به سمت اشتغال های غیر دولتی با رویکرد دانش بنیان است.

همه دستگاه ها برای اشتغال ایثارگران باید اقدام کنند این عزیزان برای امنیت کشور اقدامات بزرگی انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی و استارت آپ ایثارگران/بازگشت 1000 نخبه به کشور

برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی و استارت آپ ایثارگران/بازگشت 1000 نخبه به کشور