مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-22اجتماعي

وزش باد با سرعت 101 کیلومتر بر ساعت در قیدار


رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی زنجان گفت: با توجه به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان، شامگاه روز گذشته (2 بهمن ماه) سرعت وزش باد در شهر قیدار به 101 کیلومتر بر ساعت رسید.

- ایسنا/زنجان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی زنجان گفت: با توجه به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان، شامگاه روز گذشته (2 بهمن ماه) سرعت وزش باد در شهر قیدار به 101 کیلومتر بر ساعت رسید.

حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان، اظهار کرد: با توجه به وزش باد نسبتا شدید تا شدید، وقوع کولاک برف و احتمال بهمن در برخی محورهای مواصلاتی استان طی عصر امروز را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه زمان اتمام این هشدار جوی تا اواخر وقت امروز است، گفت: هشدار زرد هواشناسی شهرهای زنجان، ارتفاعات طارم، ابهر، خدابنده، خرمدره، سلطانیه و ماهنشان را در برمی گیرد.

این مسئول ادامه داد: عصر امروز شاهد بروز کولاک مقطعی برف به ویژه در محورهای کوهستانی، کاهش دید افقی در اثر وقوع کولاک، احتمال اختلال در تردد بر اثر وقوع بهمن دور از انتظار نیست.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی زنجان ادامه داد: با توجه به شرایط جوی اعلام شده از شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد با سرعت 101 کیلومتر بر ساعت در قیدار

وزش باد با سرعت 101 کیلومتر بر ساعت در قیدار