مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-22اقتصادي

125 درصد تعهد اشتغال استان سمنان محقق شد


تعهد اشتغال استان در سال جاری 11 هزار نفر بود که تاکنون شاهد تحقق 125 درصد یعنی 14 هزار شغل توسط دستگاه های اجرایی هستیم.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه میزان تعهد دستگاه های اجرایی برای اشتغال در سال 1401 بیش از 11 هزار نفر بوده که تاکنون 14 هزار نفر در سراسر استان سمنان اشتغال ایجاد کردیم، بیان داشت: در واقع میزان تحقق تعهد اشتغال زایی دستگاه های اجرایی استان در سال جاری 126 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه در بحث عمل به تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی، سمنان توانسته رتبه دوم کشور را به دست بیاورد، افزود: این نشان می دهد که وضعیت ما در تولید اشتغال به خصوص در زمینه دستگاه های اجرایی شامل طرح ها، حمایت ها، تسهیلات و … بسیار خوب بوده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در کنار اشتغال دوتی موضوع مشاغل روستایی و خانگی و … نیز مد نظر قرار دارد، بیان کرد: در بخش مشاغل خانگی اولویت ما توسعه و حمایت از اشتغال روستایی است و این موضوع را بارها در جلسات مختلف با مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرده ایم چرا که بتوانیم از مهاجرت روستاییان به شهرها و مشغول شدن در واحدهای تولیدی و صنعتی و بحث شکل گیری حاشیه نشینی جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125 درصد تعهد اشتغال استان سمنان محقق شد

125 درصد تعهد اشتغال استان سمنان محقق شد