مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 08:352023-02-22اقتصادي

رشد 150 درصدی پرداخت تسهیلات در مازندران طی 10 ماهه امسال


مدیر شعب بانک مسکن مازندران با بیان اینکه تسهیلات برای مسکن ملی از منابع داخلی بانک پرداخت می شود و منابعی خارج در آن وجود ندارد، گفت: در 10 ماهه امسال بیش از 45 هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان پرداخت شده است که نسبت به 10 ماهه سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/مازندران مدیر شعب بانک مسکن مازندران با بیان اینکه تسهیلات برای مسکن ملی از منابع داخلی بانک پرداخت می شود و منابعی خارج در آن وجود ندارد، گفت: در 10 ماهه امسال بیش از 45 هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان پرداخت شده است که نسبت به 10 ماهه سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.

سید حسین حاجی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن و اعطای تسهیلات توسط بانک مسکن، اظهار کرد: طرح ملی مسکن به عنوان یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم است مقرر شد سالانه یک میلیون واحد مسکونی در مدت چهار سال، چهار میلیون واحد احداث کند.

وی افزود: در این راستا دولت هم بانک مرکزی و سایر بانک ها را مکلف کردند 20 درصد تسهیلات اعطایی خود رابه بخش مسکن بیاورند.

مدیر شعب بانک مسکن مازندران با بیان اینکه از مجموع چهار میلیون مسکن در کل کشور، یک پنجم سهم بانک مسکن و چهار پنجم سهم بقیه بانک ها بوده است، گفت: در سال نخست طرح مسکن ملی، بانک مسکن به یک پنجم تعهد خود در کل کشورعمل کرد اما سایر بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 150 درصدی پرداخت تسهیلات در مازندران طی 10 ماهه امسال

رشد 150 درصدی پرداخت تسهیلات در مازندران طی 10 ماهه امسال