مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:002023-02-22اقتصادي

ابرکوه؛ پیشرو در تولید کود و کشاورزی در استان یزد


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد با بیان این که ابرکوه از شهرستان های پیشرو در زمینه تولید کود و کشاورزی است، از تاش برالی افزایش سهمیه کود برای کشاورزان این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد با بیان این که ابرکوه از شهرستان های پیشرو در زمینه تولید کود و کشاورزی است، از تاش برالی افزایش سهمیه کود برای کشاورزان این شهرستان خبر داد.

محمد حسن زارعیان که با حضور در شهرستان ابرکوه با مدیران جهادکشاورزی، تعاون روستایی و برخی کارگزاری ها و شرکت تولید کننده کود در این شهرستان دیدار داشت، در این رابطه تصریح کرد: شهرستان ابرکوه دارای شرکت تولید کننده سولفات پتاسیم طرف قرارداد با شرکت خدماتی حمایتی کشاورزی استان جهت تولید سولفات پتاسیم پودری به میزان دو هزار تن است که به منظور تطابق تولیدات با استانداردهای شرکت خدمات حمایتی به صورت ماهانه مورد بازدید قرار می گیرد.

وی با بیان این که ابرکوه از شهرستان های پیشرو در زمینه تولید کود و کشاورزی است، افزود: به دنیال افزایش سهمیه شهرستان هستیم تا کشاورزان ابرکوهی دغدغه تامین کود نداشته باشند و کارگزاران بتوانند پاسخگوی نیاز کشاورزان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرکوه؛ پیشرو در تولید کود و کشاورزی در استان یزد

ابرکوه؛ پیشرو در تولید کود و کشاورزی در استان یزد