مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:252023-02-22سياسي

هجدهمین ماراتن نجومی مسیه در زواره برگزار می شود


هجدهمین ماراتن نجومی مسیه به عنوان بزرگ ترین مسابقه علمی در بخش نجوم روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در شهر زواره برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: هجدهمین ماراتن نجومی مسیه به عنوان بزرگ ترین مسابقه علمی در بخش نجوم روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در شهر زواره برگزار می شود.

سید محمدهادی احمدی طباء، شامگاه(سه شنبه، 2 اسفند) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماراتن نجومی مسیه ایران یک مسابقه علمی است که حدود 17 سال است در کشور برگزار شده و امسال برای دومین سال پیاپی در منطقه شیخ رجا برسی زواره برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هجدهمین ماراتن نجومی مسیه روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با حضور 250 نفر منجم، داور و تیم اجرایی در شهر زواره برگزار می شود، افزود: این رویداد علمی با حضور شرکت کنندگانی از نقاط مختلف کشور شامل استان های تبریز، کرمانشاه، تهران، مشهد، هرمزگان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و یزد و.

از ساعت 18 روز پنجشنبه 4 اسفند تا ساعت 6 صبح روز جمعه 5 اسفند برگزار می شود.

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه اجرام مسیه شامل 200 و 110 جرم غیر ستاره ای هستند که آن را شارل مسیه، منجم فرانسوی در قرن هجدهم شناسایی کرد، گفت: هجدهمین ماراتن نجومی مسیه امسال در پنج بخش کودکان، رقابت عکاسی، رقابت رصدی، آموزش رصدی و آموزش ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین ماراتن نجومی مسیه در زواره برگزار می شود

هجدهمین ماراتن نجومی مسیه در زواره برگزار می شود