مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-22بين الملل

نوری المالکی: اختلافات با «مقتدی صدر» به زودی پایان می یابد


رییس ائتلاف دولت قانون با بیان اینکه به سهم خواهی های فرقه ای اعتقادی ندارد، گفت که مناقشه با مقتدی صدر به زودی پایان خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز، نوری المالکی رییس ائتلاف دولت قانون در مصاحبه ای مطبوعاتی گفت که مناقشه با مقتدی صدر رهبر جریان صدر به زودی پایان می یابد.

بر اساس این گزارش، نوری المالکی که به مدت 8 سال (2006-2014) نخست وزیری عراق را بر عهده داشت، با رادیو مونت کارلو فرانسه در مورد روند سیاسی عراق و نظرش در مورد انتخابات پارلمانی اخیر صحبت کرد و برگزاری این انتخابات را با وجود مشارکت ضعیف در آن، ضروری دانست.

نخست وزیر پیشین عراق تاکید کرد که خواهان سهمیه های فرقه ای نیست، حال اینکه سایر شرکا به این سهم خواهی ها پایبند هستند و همیشه تعداد و نسبت های خود را روی میز ارائه می کنند و سهم خود را می خواهند .

المالکی درباره نارضایتی برخی از احزاب از دولت محمد شیاع سودانی نخست وزیر عراق اظهار داشت: بی انصافی است که درباره این دولت تنها چند ماه پس از تشکیل آن پیش داوری شود، زیرا این دولت با چالش های بزرگ و میراث سنگین کوتاهی دولت های قبلی مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری المالکی: اختلافات با «مقتدی صدر» به زودی پایان می یابد

نوری المالکی: اختلافات با «مقتدی صدر» به زودی پایان می یابد