مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-22ورزشي

آغاز تحولات در والیبال نشسته مردان/ ضمانتی برای باتجربه ها نیست!


سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: هیچ ضمانتی برای حضور ملی پوشان باتجربه و صاحب عنوان در تیم ملی وجود ندارد و بهترین ها در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

- آغاز تحولات در والیبال نشسته مردان/ ضمانتی برای باتجربه ها نیست! سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: هیچ ضمانتی برای حضور ملی پوشان باتجربه و صاحب عنوان در تیم ملی وجود ندارد و بهترین ها در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دعوت از 21 ورزشکار والیبال نشسته مردان به اردوی تیم ملی، اظهار کرد: با توجه به این که سال آینده دو رویداد مسابقات قهرمان آسیا قزاقستان و بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین را پیش رو داریم، 21 ورزشکار از بین بازیکنان باتجربه و جوان به اردوی تیم ملی دعوت کردیم که اکثر آنها بازیکنان جوان و آینده دار هستند که با ارزیابی آنها در مسابقات آینده می توانیم تیم خوبی را برای پارالمپیک پاریس آماده کنیم.

سن مهم نیست وی گفت: در تیم ملی سن مهم نیست و هر بازیکنی که بتواند نظر کادر فنی را جلب کند و بهترین عملکرد را در اردوها و مسابقات داشته باشد، در ترکیب تیم ملی قرار خواهد گرفت، بنابراین هیچ ضمانتی برای حضور بازیکنان باتجربه و کسانی که در پارالمپیک و جهانی صاحب عنوان هستند، وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحولات در والیبال نشسته مردان/ ضمانتی برای باتجربه ها نیست!

آغاز تحولات در والیبال نشسته مردان/ ضمانتی برای باتجربه ها نیست!