مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-22اقتصادي

شهرکرد رنگ و بوی بهاری می گیرد/ نصب 10 المان جدید در سطح شهر


شهردار شهرکرد با اشاره به فضاسازی نوروزی شهر گفت: 10 المان جدید ساخته و در معابر پر رفت و آمد گردشگران شهرکرد نصب می شود و 10 المان قدیمی نیز تعمیر و بهسازی خواهند شد.

- محمدحسین واحدیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اقدامات شهری برای استقبال از فصل بهار و نوروز از 2 طریق ستاد خدمات شهری شهرستان شهرکرد و شهرداری محقق می شود که تا کنون تنها ستاد شهرداری تشکیل شده است و برنامه ریزی ها در سه حوزه عمرانی، خدمات شهری و فرهنگی انجام شده است.

شهردار شهرکرد به تشریح پروژه های عمرانی پرداخت و افزود: مصوب شد پروژه های عمرانی تا قبل از فرا رسیدن نوروز به پایان برسند و یا اگر نیاز به زمان بیشتری برای تکمیل دارند به مرحله ای برسند که مانعی برای تردد عابران پیاده یا خودروها نباشند و چهره شهر نازیبا نشود.

وی ادامه داد: لکه گیری های آسفالت، روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی بر اساس تفکیک مناطق چهارگانه، تصمیم جدی برای مقابله با ترافیک مقطعی در عید نوروز و زمان پیک مسافر در شهر، ساماندهی پارکینگ های عمومی، تابلوهای راهنمایی، خط کشی معابر و سرعت گیرها و ساماندهی ترمینال مسافربری از قبیل تاسیسات، خط کشی و .

از دیگر طرح های عمرانی شهرکرد در آستانه عید نوروز است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد رنگ و بوی بهاری می گیرد/ نصب 10 المان جدید در سطح شهر

شهرکرد رنگ و بوی بهاری می گیرد/ نصب 10 المان جدید در سطح شهر