مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-22اقتصادي

تمدید طرح بخشودگی جرایم مالیاتی مودیان تا پایان سال جاری


مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: مهلت طرح تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی که در دهه فجر با هدف تکریم مودیان به اجرا درآمد، تا پایان سال جاری تمدید شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: مهلت طرح تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی که در دهه فجر با هدف تکریم مودیان به اجرا درآمد، تا پایان سال جاری تمدید شد.

احمدرضا مدبرنیا با اعلام این خبر اظهار کرد: بخشودگی جرایم در راستای تکریم مودیان و حمایت از ادامه فعالیت واحدهای کسب و کار و کمک به رونق تولید صورت گرفت.

وی افزود: تعداد پرشماری از فعالان اقتصادی از مزایای این طرح بهره مند شدند و با توجه به استقبال آنها از این طرح مهلت آن تمدید شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی بیان کرد: اشخاص حقیقی تا 2 میلیارد ریال و اشخاص حقوقی تا 3 میلیارد ریال مشمول بخشودگی جرائم مالیاتی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی، وی افزود: ضمناً مودیانی که بر اساس فراخوان های انجام شده ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی موضوع قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان شده اند، مادامی که نسبت به صدور صورتحساب الکترونیکی اقدام ننمایند، مشمول مفاد تفویض اختیار مذکور و تفویض های قبلی نخواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید طرح بخشودگی جرایم مالیاتی مودیان تا پایان سال جاری

تمدید طرح بخشودگی جرایم مالیاتی مودیان تا پایان سال جاری