مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:462023-02-22بين الملل

آمریکا وقوع حمله راکتی به پایگاهش در میدان نفتی العمر سوریه را تایید کرد


فرماندهی مرکزی آمریکا پس از چند روز از اعلام خبر حمله راکتی به پایگاه نظامیان این کشور در میدان نفتی العمر در دیرالزور سوریه، امروز (چهارشنبه) وقوع این حمله را تایید کرد.

- فرماندهی مرکزی آمریکا پس از چند روز از اعلام خبر حمله راکتی به پایگاه نظامیان این کشور در میدان نفتی العمر در دیرالزور سوریه، امروز (چهارشنبه) وقوع این حمله را تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه العربی الجدید، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در بیانیه ای در این باره اعلام کرد: شنبه ساعت 20:28 به وقت محلی سوریه، دو فروند موشک به نزدیکی محل استقرار نیروهای ائتلاف در روستای الخضراء در پایگاه میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور به زمین اصابت کرد.

در این بیانیه آمده است: در این حمله هیچ نیروی آمریکایی یا ائتلاف کشته یا زخمی نشده و هیچ آسیبی به زیرساخت ها یا تجهیزات ائتلاف وارد نشده است.

فرماندهی مرکزی آمریکا در ادامه تاکید کرد: نیروهای آمریکا در شمال شرق سوریه در حال بررسی این حادثه هستند و تا بدین لحظه هیچ طرفی مسؤولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

این بیانیه پس از آن صادر شده است که منابع محلی شامگاه شنبه هفته جاری اعلام کردند، چندین راکت و موشک به میدان نفتی العمر که نیروهای آمریکایی از آن به عنوان پایگاه غیرقانونی خود در حومه دیر الزور استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا وقوع حمله راکتی به پایگاهش در میدان نفتی العمر سوریه را تایید کرد

آمریکا وقوع حمله راکتی به پایگاهش در میدان نفتی العمر سوریه را تایید کرد