مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-22بين الملل

اردوغان مجبور خواهد شد انتخابات ریاست جمهوری را به تعویق بیندازد


رجب طیب اردوغان که پیش تر با پیشنهادهای تعویق انتخابات ریاست جمهوری در کشورش مخالفت کرده بود، حالا می گوید در حال حاضر وقت سخن گفتن درباره انتخابات نیست و اولویت اول زلزله است.

- رجب طیب اردوغان که پیش تر با پیشنهادهای تعویق انتخابات ریاست جمهوری در کشورش مخالفت کرده بود، حالا می گوید در حال حاضر وقت سخن گفتن درباره انتخابات نیست و اولویت اول زلزله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، تعداد کشته های زمین لرزه ششم فوریه (17 بهمن) در مناطق مرزی ترکیه و سوریه تاکنون به بیش از 47هزار تن رسیده است و میلیون ها نفر درپی آن آواره شده اند.

رییس جمهوری ترکیه روز دوشنبه 20 فوریه (اول اسفند) در بازدید از مناطق زلزله زده در استان های جنوبی این کشور، از عملکرد دولت خود در واکنش به زمین لرزه دفاع کرد و گفت که تاکنون بیش از یک میلیون و 600هزار نفر اسکان داده شده اند.

رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه درحالی از سخن گفتن درباره تاریخ انتخابات بعدی ترکیه خودداری می کند که به تازگی در نشست اعضای حزبش، موسوم به عدالت و توسعه ، پیشنهاد تعویق انتخابات از 14 مه به 18 ژوئن را رد کرده و گفته بود که انتخابات باید در زمان خود برگزار شود، مگر اینکه برخی مشکلات در تنظیم فهرست رأی دهندگان وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان مجبور خواهد شد انتخابات ریاست جمهوری را به تعویق بیندازد

اردوغان مجبور خواهد شد انتخابات ریاست جمهوری را به تعویق بیندازد