مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-22اقتصادي

319 خانواده ایثارگر آسیب دیده از زلزله خوی تسهیلات دریافت کردند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: در مرحله نخست به 319 خانواده ایثارگر آسیب دیده از زلزله خوی،مبلغ 21 میلیارد و 659 میبلیون و 245 هزار ریال تسهیلات پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام داوود میرزایی با بیان اینکه مبالغ اعطایی از سوی بیمه تجارت نو طرف قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت شده است، افزود: از این میزان، به 11 خانواده که منزل مسکونی آنها تخریب کلی شده است، در مجموع 700 میلیون تومان پرداخت شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه سقف پوشش بیمه 700 میلیون ریال برای هر خانوار است بر همین اساس مبالغ اعطایی به خانواده های ایثارگر آسیب دیده از زلزله شهرستان خوی با توجه به نوع خسارت و نظر کارشناسی متفاوت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: تاکنون یک هزار و 11 خانواده جامعه ایثارگری در زلزله خوی آسیب جزیی و کلی دیدند.

وی یادآور شد: تعدادی از خانواده های ایثارگر شهرستان زلزله زده خوی به دلیل تخریب منازل مسکونی شأن، به ارومیه منتقل و در مجتمع توانبخشی ایثار اسکان داده شدند برخی نیز در محل سکونت خود باقی مانده و کمک های لازم برای آنها ارسال شد.

شهرستان خوی ساعت 21 و 44 دقیقه شنبه شب بر اثر زمین لرزه ای به بزرگی 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

319 خانواده ایثارگر آسیب دیده از زلزله خوی تسهیلات دریافت کردند

319 خانواده ایثارگر آسیب دیده از زلزله خوی تسهیلات دریافت کردند