مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-22سياسي

ارسال 107 ایده کسب وکار به دبیرخانه جشنواره بینوکاپ


دبیر جشنواره دائمی بینوکاپ با اشاره به اینکه 107 ایده کسب و کار به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، گفت: 17 ایده و 8 طرح کسب و کار به مرحله نهایی راه یافتند.

- ایسنا/مازندران دبیر جشنواره دائمی بینوکاپ با اشاره به اینکه 107 ایده کسب و کار به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، گفت: 17 ایده و 8 طرح کسب و کار به مرحله نهایی راه یافتند.

حمید مشرقی در حاشیه برگزاری جشنواره بینوکاپ که در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار در مازندران به صورت گسترده به مدت سه روز از یکم تا سوم اسفندماه جاری در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه تمرکز بر توسعه کسب و کار، تجاری سازی ایده ها و ارتباط بین نوآوری و صنعت، محوری ترین اهداف برگزاری این جشنواره است، افزود: دانشگاهیان، دانشجویان و دیگر گروه ها ایده، اختراع و فناوری دارند اما در تبدیل آن به کسب و کار، تبدیل به شرکت، تحلیل ابعاد مالی و اقتصادی و بازاریابی دچار ضعف هستند، در واقع نقطه ضعف سیستم آموزشی و دانشگاهی نیز در همین حوزه هست که ما سعی کردیم در قالب این جشنواره این کمبود را پر کرده و بین فناوری و توسعه کسب و کار ارتباط ایجاد کنیم.

مدیرمرکز رشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تصریح کرد: برای برگزیدگان اولیه، سه کارگاه فشرده در محل دائمی جشنواره برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 107 ایده کسب وکار به دبیرخانه جشنواره بینوکاپ

ارسال 107 ایده کسب وکار به دبیرخانه جشنواره بینوکاپ