مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-22حوادث

دستبند پلیس بر دستان قاتل دختر 12 ساله در هرمزگان


با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان فردی که مرتکب قتل خواهر خود شده بود شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

- ایسنا/هرمزگان با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان فردی که مرتکب قتل خواهر خود شده بود شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (سوم اسفندماه) در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی110 مبنی بر یک مورد کشف جسد دختر 12 ساله در یکی از روستاهای تابعه شهرستان بندرعباس به همراه آلات جرم در محل سریعا تیمی از کارآگاهان شعبه قتل اداره مبارزه با جرائم جنایی و تیم بررسی صحنه به همراه بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسداعزام و پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری افزود: در بررسی های اطلاعاتی صورت گرفته و تلاش مجدانه مأموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس مشخص شد، فردی به هویت محمد الف 19 ساله که برادر مقتوله بوده بدلیل خودزنی در بیمارستان خلیج فارس بستری است که پس از انجام تحقیقات اولیه نامبرده به قتل خواهر کوچکتر خود اعتراف و پس از انجام جنایت اقدام به خودکشی ناموفق کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند پلیس بر دستان قاتل دختر 12 ساله در هرمزگان

دستبند پلیس بر دستان قاتل دختر 12 ساله در هرمزگان