مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-22اقتصادي

تخصیص 12درصد از بودجه شهرداری به پروژه های پیشنهادی تهرانی ها


معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: بیش از چهار هزار میلیارد تومان معادل 12 درصد از بودجه شهرداری تهران به اجرای پروژه های توسعه محلی برآمده از طرح «من شهردارم» اختصاص یافته است.

- معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: بیش از چهار هزار میلیارد تومان معادل 12 درصد از بودجه شهرداری تهران به اجرای پروژه های توسعه محلی برآمده از طرح من شهردارم اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید باقری با اشاره به اجرای طرح من شهردارم در پایتخت اظهار کرد: رویکرد مردمی سازی در شهرداری نیاز به تمهیداتی داشت که در گام نخست ایده من شهردارم متولد شد؛ هر ساله پروژه های کوچک مقیاس در محلات اجرا و طراحی می شود و مردم از آن استفاده می کنند که در این طرح از نظرات آنها برای انتخاب پروژه ها استفاده شد.

وی با بیان اینکه 22 منطقه، 123 ناحیه و 353 محله در تهران وجود دارد، یادآور شد: در طول سال شهروندان در تماس با سامانه 137 پیشنهادهایی داشتند که مورد توجه قرار گرفت و از طرفی نظرات شهرداران مناطق نیز اخذ شد و علاوه بر این دو بخش در بازدید اعضای شورای شهر و شهردار از مناطق نیز در مجموع چهار هزار پیشنهاد برای اجرای پروژه های توسعه ای کوچک مقیاس جمع آوری و امکان سنجی شد که کدام پروژه ها مرتبط با شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 12درصد از بودجه شهرداری به پروژه های پیشنهادی تهرانی ها

تخصیص 12درصد از بودجه شهرداری به پروژه های پیشنهادی تهرانی ها