مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:202023-02-22اقتصادي

لزوم مدیریت مصرف آب در ایام پایانی سال


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: در ایام پایانی سال که مردم براساس یک سنت دیرینه اقدام به خانه تکانی برای نوروز می کنند، ضرورت دارد بیش از هر زمانی نسبت به مدیریت مصرف آب اهتمام داشته باشیم.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: در ایام پایانی سال که مردم براساس یک سنت دیرینه اقدام به خانه تکانی برای نوروز می کنند، ضرورت دارد بیش از هر زمانی نسبت به مدیریت مصرف آب اهتمام داشته باشیم.

بهمن بهروزی با اشاره به اهمیت پاکیزگی در فرهنگ ایرانی اسلامی، گفت: روزهای پایانی هر سال با توجه به اینکه سنت حسنه خانه تکانی و نظافت منازل از سوی شهروندان دنبال می شود، مصرف آب افزایش چشمگیری دارد، لذا مدیریت مصرف آب بیش از دیگر ایام ضرورت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آبفا شیراز، بهروزی خاطرنشان کرد: حجم افزایش مصرف آب در ماه پایانی سال به ویژه در ساعات پیک و تعطیلات انتهای هفته، افت فشار در بعضی از نقاط شبکه توزیع آب را به دنبال دارد.

بهروزی با اشاره به تلاش شبانه روزی برای تأمین و توزیع بهینه آب در ایام پیک مصرف، گفت: شهروندان با مصرف بهینه و صرفه جویی آب به صورت مستمر و به ویژه در ایام پایان سال، ضمن جلوگیری از مواجهه با افت فشار، اطمینان از تامین پایدار آب را در شهروندان ایجاد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مدیریت مصرف آب در ایام پایانی سال

لزوم مدیریت مصرف آب در ایام پایانی سال