مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:302023-02-22اقتصادي

استان یزد فقط شهر یزد نیست/بازار باید روزانه رصد شود


استاندار یزد بر تشدید نظارت بر بازار در ایام منتهی به نوروز و ماه مبارک رمضان و رصد روزانه وضعیت بازار تاکید کرد و گفت: استان یزد فقط شهر یزد نیست و برنامه ریزی ها باید دور افتاده ترین روستاها از مرکز استان را نیز پوشش دهد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد بر تشدید نظارت بر بازار در ایام منتهی به نوروز و ماه مبارک رمضان و رصد روزانه وضعیت بازار تاکید کرد و گفت: استان یزد فقط شهر یزد نیست و برنامه ریزی ها باید دور افتاده ترین روستاها از مرکز استان را نیز پوشش دهد.

مهران فاطمی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد که به منظور بررسی بازار گوشت و گندم و راهکارهای مرتبط با مدیریت عرضه محصولات تنظیم بازار در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به تاثیر مستقیم تصمیم ها و برنامه ریزی ها بر وضعیت زندگی مردم، گفت: با توجه به اثر مستقیم تصمیم گیری های ذیل کارگروه تنظیم بازار بر سفره مردم، باید تصمیمات اساسی اخذ و اجرای آن ها با جدیت پیگیری شود.

وی ضمن تاکید بر تشدید نظارت بر بازار در ایام منتهی به نوروز و ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: وضعیت بازار به صورت روزانه رصد، پیش بینی های لازم انجام و در صورت لزوم جلسات فوق العاده برای حل مسائل احتمالی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان یزد فقط شهر یزد نیست/بازار باید روزانه رصد شود

استان یزد فقط شهر یزد نیست/بازار باید روزانه رصد شود