مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-22اقتصادي

سرمدی: انتظار مردم ورود فعالانه مجلس به شرایط اقتصادی است


نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت که توقع مردم از مجلس آن است که در نظارت و انجام وظایف خود به خصوص درباره گرانی و تورم فعال تر ورود کند.

- نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت که توقع مردم از مجلس آن است که در نظارت و انجام وظایف خود به خصوص درباره گرانی و تورم فعال تر ورود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث سرمدی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری اظهار کرد: اوضاع آشفته بازار ارز، گرانی و تورم بالا به خصوص در خوراکی ها و آشامیدنی ها را این روزها شاهدیم، به طوری که قیمت ها 70 درصد رشد داشته است.

برداشت مردم آن است که باید مجلس شورای اسلامی در نظارت و انجام وظایف خود فعالانه تر ورود کند.

وی ادامه داد: این که جلسه مربوط به افزایش قیمت ارز و سایر موارد غیرعلنی باشد وضعیت را به گونه ای می کند که سوالات مردم همچنان باقی می ماند لذا باید جلسه هفته آینده به صورت علنی باشد تا مردم هم در جریان اظهارات نمایندگان قرار گیرند.

همچنین محمدحسن آصفری هم در تذکر چند باره ای گفت: باید جلسه شنبه مجلس شورای اسلامی برای بررسی افزایش قیمت ارز به صورت علنی تشکیل شود.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکرات گفت: باید موضوع برگزاری جلسه به صورت علنی در روز شنبه هفته آینده در هیات رییسه مطرح و مشورت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمدی: انتظار مردم ورود فعالانه مجلس به شرایط اقتصادی است

سرمدی: انتظار مردم ورود فعالانه مجلس به شرایط اقتصادی است