مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-22اقتصادي

پرداخت بیش از 38هزار فقره وام ازدواج در آذربایجان غربی


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 38هزار و 107فقره وام ازدواج در سال جاری پرداخت شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 38هزار و 107فقره وام ازدواج در سال جاری پرداخت شده است.

سجاد بیرامی در گفت و گو با ایسنا افزود: در این مدت بیش از 52میلیارد ریال وام ازدواج به زوج های جوان در استان پرداخت شده است.

بیرامی با اشاره به اینکه 155سمن در حوزه جوانان در سطح استان فعالیت دارند،خاطر نشان کرد: در سال جاری 15میلیارد ریال حمایت مالی از سازمان های مردم نهاد و مراکز مشاوره ازدواج انجام شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه تعداد مراکز مشاوره در استان در سال گذشته 10مورد بود، اظهار کرد: در حال حاضر 21مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در استان فعالیت دارند که تعداد مراکز نسبت به مدت زمان مشابه 40 درصد رشد دارد.

وی با اشاره به اینکه از اهداف سازمان ورزش و جوانان ایجاد شرایط ازدواج و برگزاری مراسم ازدواج آسان است، یاد آور شد: در سال جاری 3مراسم بزرگ ازدواج آسان در استان توسط سازمان ورزش و جوانان استان برگزار شد.

بیرامی ادامه داد: در سال جاری 312کارگاه پیش از ازدواج برگزار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود که 230کارگاه بوده رشد 35درصدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 38هزار فقره وام ازدواج در آذربایجان غربی

پرداخت بیش از 38هزار فقره وام ازدواج در آذربایجان غربی