مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:052023-02-22حوادث

کلاف سردرگم مسمومیت دانش آموزان قمی/ مسمومیت های سریالی عمدی بود؟


ماجرای مسمومیت دانش آموزان قمی به کلافی سردرگم تبدیل شده است و با وجود تاکید مسوولان مختلف بر شناسایی عومال این موضوع هنوز دلیل این مسمومیت ها مشخص نیست.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس - بی حالی و ضعف، احساس تهوع، سرگیجه، کمبود اکسیژن و بستری شدن در بیمارستان، حکایت تعدادی از مدارس دخترانه قم طی این هفته هاست که با واکنش های زیادی مواجه شده است؛ ماجر از روز نهم آذرماه شروع شد، تعدادی از دختران هنرستان نور یردانشهر مسموم و راهی بیمارستان شدند، بیست و دوم آذر، هشتم  و دهم، دوازهم، شانزدهم و هفدهم بهمن هم تکرار شد و این سریال مبهم همچنان ادامه دارد و خبری از شناسایی علت وقوع این حوادث نیست.

عصر روز گذشته 30 بهمن ماه خبری منتشر شد، مبنی بر اینکه تا ساعاتی دیگر نتیجه کامل تیم تحقیقاتی وزارت بهداشت در خصوص مسمومیت های اخیر دانش آموزان قمی منتشر می شود.

مردم قم نیز منتظر این خبر بودند ولی خبری مخابره نشد.

پیگیری ها بی نتیجه ماند تا اینکه مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، از بی نتیجه بودن این آزمایشات خبرداد و افزود: نمونه برداری های لازم برای آزمایشات در استان و در تهران انجام شده است؛ آزمایشات اخذ شده دانشگاه علوم پزشکی قم برای آزمایشگاه های مرجع کشوری مثل رازی و انستیتو پاستور ارسال شده است که هیچ مورد مشکوکی را نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سردرگم مسمومیت دانش آموزان قمی/ مسمومیت های سریالی عمدی بود؟

کلاف سردرگم مسمومیت دانش آموزان قمی/ مسمومیت های سریالی عمدی بود؟