مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:102023-02-22اقتصادي

وحیدی: مگر با قهر کردن می شود مشکلات کشور را حل کرد؟


یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1402 مجلس شورای اسلامی با انتقاد از قهر نماینده دولت و عدم حضور 2 روزه او در جلسات بررسی لایحه بودجه سال آتی در کمیسیون تلفیق بودجه گفت: - یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1402 مجلس شورای اسلامی با انتقاد از قهر نماینده دولت و عدم حضور 2 روزه او در جلسات بررسی لایحه بودجه سال آتی در کمیسیون تلفیق بودجه گفت: مگر با قهر کردن می شود مشکلات کشور را حل کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در اخطاری گفت: بر اساس اصل سوم قانون اساسی، پی ریزی اقتصاد صحیح و عادلانه طبق ضوابط اسلامی جهت ایجاد رفاه و رفع فقر و برطرف ساختن هر نوع محرومیت از وظایف اصلی دولت است.

همچنین بر اساس اصل 84 قانون اساسی قید شده که هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق اظهار نظر درباره مسائل داخلی و خارجی را دارد.

وی اظهار کرد: اخطار قانون اساسی من این است که روز گذشته در صحن مجلس جلسه ای بصورت غیر علنی برای بررسی وضعیت بازار ارز برگزار شد که تصمیمی برای حضور دولت یا اقتصاددان اصلی دولت نیز اتخاذ نشد و نمایندگان فقط با یکدیگر گفتار درمانی کردیم.

مجدداً امروز اعلام شد که قرار است روز شنبه جلسه ای غیر علنی با حضور دولت برگزار شود؛ در این زمینه پیشنهاد من این است که اگر قرار است نماینده درباره مسائل اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: مگر با قهر کردن می شود مشکلات کشور را حل کرد؟

وحیدی: مگر با قهر کردن می شود مشکلات کشور را حل کرد؟