مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:112023-02-22اقتصادي

مدیرعامل کمباین ایران: 4.8 درصد گندم تولیدی بر اثر ضایعات از بین می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی اصغر حمیدی فر صبح امروز در نشست اعضای ستاد برداشت غلات و کلزای کشور که با حضور مشاور معاون وزیر و مجری طرح گندم، مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات اساسی، رییس اداره فناوری مکانیزاسیون کشاورزی سازمان های جهاد کشاورزی استان های فارس، همدان تهران،کرمان، اردبیل و مدیران عامل اتحادیه کمباین داران استانهای کشور در شرکت کمباین سازی  اراک برگزار شد، اظهار کرد: اگر حمایت های وزارت جهاد کشاورزی از کمباین در سال های اخیر نبود این شرکت وجود نداشت.

وی تصریح کرد: همراهی وزارت جهاد کشاورزی با شرکت کمباین سازی باعث رونق و شکوفایی کمباین سازی شد.

مدیرعامل شرکت کمباین سازی بیان کرد: زمانی کمباین برنج با ارز 4200 تومانی وارد می شد، اما امروز این محصول در شرکت تولید می شود.

 حمیدی فرگفت: شرکت کمباین سازی پیمانکار جهاد کشاورزی است و با توجه به توانمندی های خوبی که در شرکت موجود است می توانیم در بخش های مختلف این حوزه ورود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید سالانه 500 تا هزار دستگاه کمباین در کمباین سازی ایران وجود دارد، ادامه داد: شرکت هایی مثل کمباین سازی و تراکتورسازی خودروساز محسوب می شوند، خودروسازان زنجیره تأمین خوبی دارند، می توان از توانمندی های مختلف حوزه های گوناگون استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل کمباین ایران: 4.8 درصد گندم تولیدی بر اثر ضایعات از بین می رود

مدیرعامل کمباین ایران: 4.8 درصد گندم تولیدی بر اثر ضایعات از بین می رود