مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-22ورزشي

افکار عمومی کوچک ترین خطا را از سوی کارگزاران و مدیران نمی پذیرد


معاون توسعه مدیریت و تامین منابع وزیر ورزش و جوانان گفت: شرایط کشور به گونه ای است که نه قانون و نه افکار عمومی کوچک ترین خطا را از سوی کارگزاران و مدیران نمی پذیرند.

- ایسنا/کرمان معاون توسعه مدیریت و تامین منابع وزیر ورزش و جوانان گفت: شرایط کشور به گونه ای است که نه قانون و نه افکار عمومی کوچک ترین خطا را از سوی کارگزاران و مدیران نمی پذیرند.

برنا فیروزی صبح امروز سوم اسفندماه در گردهمایی مدیران کل، معاونان توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور در کرمان با قدردانی از میزبانی این شهر و ابراز خرسندی از حضور در پایتخت مقاومت جهان اسلام و تجدید میثاق با شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کنار عقلانیت و تدبر و برخورداری از شجاعت، نماد اخلاص و خدمت به همنوع بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف از این گردهمایی، توانمندسازی همکاران است، افزود: ماموریت شرکت کنندگان در این گردهمایی حول منابع انسانی است که سرمایه های مهم و ارزشمندی هستند.

فیروزی تصریح کرد: در حوزه منابع انسانی، انتخاب همکاران شایسته و واگذاری صحیح ماموریت ها، آموزش و توسعه، هدایت و نظارت هوشمندانه و تکریم و جبران خدمات همکاران پیش روی ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افکار عمومی کوچک ترین خطا را از سوی کارگزاران و مدیران نمی پذیرد

افکار عمومی کوچک ترین خطا را از سوی کارگزاران و مدیران نمی پذیرد