مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-22پزشكي

خدمات رایگان دندانپزشکی برای کودکان هرمزگانی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از بهرمندی خدمات رایگان دندانپزشکی برای کودکان 6تا 14ساله و مادران شیرده و باردار در مراکز بهداشتی و درمانی روستایی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از بهرمندی خدمات رایگان دندانپزشکی برای کودکان 6تا 14ساله و مادران شیرده و باردار در مراکز بهداشتی و درمانی روستایی خبر داد.

دکتر عبدالجبار ذاکری صبح امروز (سوم اسفندماه) با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین موضوعات در ارائه خدمات عادلانه سلامت، دسترسی آسان مردم به خدمات بهداشتی و درمانی است، گفت: خدمات سلامت دهان و دندان در مناطق روستایی برای گروه های هدف بصورت رایگان است و برای همین گروه ها در مناطق شهری با تعرفه دولتی محسوب می شود.

وی بیان کرد: کودکان 6 تا 14ساله و مادران شیرده و باردار گروه های هدفی هستند که در مراکز جامع سلامت روستایی خدمات سلامت دهان و دندان بصورت رایگان دریافت می کنند.

ذاکری اظهار کرد: طی 9ماهه سال جاری تعداد 30 هزار و 884 معاینه ،843 فیشور سیلانت دو هزار و 454 مورد ترمیم دندان کودکان 6-14 سال و همچنین 889 جرم گیری دندان های مادران باردار وشیرده انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: در خانه های بهداشت و پایگاه ها دندانپزشک حضور ندارد و بهورزان و مراقبین سلامت خدمات مربوط به معای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان دندانپزشکی برای کودکان هرمزگانی

خدمات رایگان دندانپزشکی برای کودکان هرمزگانی