مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-22اقتصادي

اجرای هدفمندی یارانه آرد و نان با هدف مقابله با قاچاق


شهرکرد_سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای هدفمندی یارانه آرد و نان بحث خروج آرد از نانوایی ها و برخی مسائل حاشیه ای دیگر کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مظفری صبح چهارشنبه در حاشیه هفتمین گردهمایی آموزشی نانوایان شهرستان شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف دولت در التزام بخشی و هدفمندی یارانه ها این بود که یارانه نان را در راستای کنترل قیمت، توزیع و کیفیت بخشی به نان هدفمند سازد.

وی هدف از انجام این طرح را کمک مؤثری به صورت مستقیم به مردم و نانوایان بدون افزایش قیمت نان عنوان و تصریح کرد: در این مرحله در چهارمحال و بختیاری تا 30 درصد در هر روز به میزان پخت واقعی نانواییان به حساب نانواها وجه واریز می شود.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در مرحله بعدی بنا است با راستی آزمایی و کیفیت بخشی به هر نانوا در هر مرحله تا 10 درصد سهمیه افزایش داده شود.

مظفری خاطرنشان کرد: با اجرای هدفمندی یارانه آرد و نان بحث خروج آرد از نانوایی ها و برخی مسائل حاشیه ای دیگر کاهش می یابد.

وی یادآور شد: به هیچ عنوان بحث افزایش نان در اجرای این طرح مطرح نیست، اما در چهارمحال و بختیاری به دلیل اینکه در سال های قبل قیمت نان افزایش نداشته یا به تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هدفمندی یارانه آرد و نان با هدف مقابله با قاچاق

اجرای هدفمندی یارانه آرد و نان با هدف مقابله با قاچاق