مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-22سياسي

افزایش تدریجی بیماری کرونا در آذربایجان غربی


دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: براساس بررسی های انجام شده بیماری کرونا در استان روند افزایشی تدریجی دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: براساس بررسی های انجام شده بیماری کرونا در استان روند افزایشی تدریجی دارد.

دکتر سید جلیل موسوی در گفت و گو با ایسنا افزود: براساس آمار تحلیلی استخراجی آمار بستری های کل در استان در دو هفته گذشته 81 نفر بود که این آمار در هفته جاری به 101 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 114 بیمار در بخشهای کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد 58 نفر مربوط به مرکز استان است، گفت: طی 24 ساعت گذشته 15 بیمار در بخشهای کرونایی استان بستری شدند که تست 2 نفر مثبت بود.

این متخصص بیماریهای عفونی با بیان اینکه طی هفته جاری 4 نفر کرونا مثبت و 4 نفر با تست منفی فوت شدند، افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته مورد فوتی مثبت کرونا در استان گزارش نشده است.

وی از ثبت7 نفر مبتلای مثبت به کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان خبرداد و افزود: در این بازه زمانی 30 نفر به مراکز 16 ساعته در استان مراجعه کردند.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان با اشاره به تزریق واکسن کرونا در بین جامعه هدف 5 سال به بالا نیز گفت: تاکنون 84.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تدریجی بیماری کرونا در آذربایجان غربی

افزایش تدریجی بیماری کرونا در آذربایجان غربی