مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-22اقتصادي

درخواست تشکل های کارگری افزایش 45 درصدی دستمزد است


رییس کانون انجمن های صنفی کارگری استان کرمانشاه با بیان اینکه حداقل دریافتی کارگران به یک سوم خط فقر رسیده، گفت: پیشنهاد تشکل های کارگری برای دستمزد سال آینده افزایش 45 درصدی است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کانون انجمن های صنفی کارگری استان کرمانشاه با بیان اینکه حداقل دریافتی کارگران به یک سوم خط فقر رسیده، گفت: پیشنهاد تشکل های کارگری برای دستمزد سال آینده افزایش 45 درصدی است.

مختار داوودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نزدیک شدن ایام پایان سال و تعیین حداقل مزد کارگران برای سال آینده، اظهار کرد: امروز حداقل دریافتی کارگران با رقم پنج میلیون و 600 هزار تومان به هیچ عنوان جوابگوی نیازها و هزینه های قشر کارگر نیست.

وی به خط فقر 18 میلیون تومانی اشاره کرد و با اعلام اینکه حداقل حقوق کارگران یک سوم خط فقر است، افزود: حقوقی که امروز یک کارگر می گیرد تنها جوابگوی هزینه مسکن است.

رییس کانون انجمن های صنفی کارگری استان کرمانشاه از افزایش هزینه های زندگی طی یکسال اخیر خصوصا در بخش خوراک، مسکن و درمان یاد کرد و ادامه داد: دستمزد سال آینده باید بگونه ای تعیین شود که بخشی از افزایش هزینه های معیشت کارگران را جبران کند.

داوودی پیشنهاد اکثر تشکل های کارگری برای افزایش حداقل دستمزد سال آینده را 45 درصد اعلام کرد و یادآور شد: از سوی دیگر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تشکل های کارگری افزایش 45 درصدی دستمزد است

درخواست تشکل های کارگری افزایش 45 درصدی دستمزد است