مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-22ورزشي

نخبه ای که دست رد به واردات زد/ این نخبه با دعوت نامه ها دودل نشد!


«محسن زندی» نخبه بسیجی مازندرانی می گوید: دعوت نامه های مختلفی داشتم، ولی هیچ گاه دچار دودلی نشدم که لغزشی در دلم ایجاد شود و حتی به مهاجرت فکر کنم، - خبرگزاری فارس مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهی این سخن که شکست مقدمه پیروزی است را زیاد شنیدیم اما کارآفرینان موفق این واژه را به عینه لمس کردند؛ شاید برخی فکر کنند افرادی که امروز در جایگاه بهترین کارآفرینان درحال فعالیت هستند تجربه شکست را نداشتند اما باید گفت آنان شاید تلخ ترین و بیشترین شکست ها را تجربه کردند و موضوع کلیدی موفقیت آنان همین شکست ها بودند که توانستند با اراده محکم خود بر همه این تجربه های تلخ پایان دهند.

  افراد موفقی را می شناسیم که بعد از اتمام شکست ها برای رسیدن به موفقیتی بزرگ پلی محکم ساختند و باانگیزه و قدرت بیشتری برای رسیدن به آرزوهای بزرگ خود حرکت کردند.

  در این گزارش فارس به سمت جوانی رفته که فارغ از زندگی پرهیاهوی امروزی فکر خود را تنها به تولید متمرکز کرده و توانسته با پشتکار در این مسیر علاوه بر پایان دادن به واردات دست رد به سینه اجنبی بزند.

محسن زندی با مدرک تحصیلی دکترای رشته مهندسی مواد و متالوژی به عنوان مدرس در دانشگاه و مدیر واحد صنعتی در بخش صنعت فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه ای که دست رد به واردات زد/ این نخبه با دعوت نامه ها دودل نشد!

نخبه ای که دست رد به واردات زد/ این نخبه با دعوت نامه ها دودل نشد!