مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-22اقتصادي

دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی ظرفیت تامین نیروهای صنعت و بازار را دارد


رییس دانشکده فنی وحرفه ای علامه حسن زاده آملی گفت: این دانشکده با رسالت آموزشی که در حوزه های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی دانشجویان را دارد، به راحتی تامین کننده و جواب گوی نیروی انسانی ماهر در بازار و واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان و حتی استان است.

- ایسنا/مازندران رییس دانشکده فنی وحرفه ای علامه حسن زاده آملی گفت: این دانشکده با رسالت آموزشی که در حوزه های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی دانشجویان را دارد، به راحتی تامین کننده و جواب گوی نیروی انسانی ماهر در بازار و واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان و حتی استان است.

عباس رییس پور امروز در آیین بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در دانشکده فنی وحرفه ای علامه حسن زاده آملی افزود: رشته های در حال تحصیل در این واحد آموزشی از جمله مهندسی مکانیک خودرو، مهندسی ساخت و تولید با گرایش قالب سازی، کامپیوتر، برق، الکترونیک عمومی و ابزار دقیق و معماری مرتبط با ظرفیت های تولیدی و صنعتی ایجاد شده در شهرستان آمل است .

وی به استقرار بیش از 48 درصد واحدهای صنعت مازندران در شهرستان آمل اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت سازی خوبی در سال های اخیر دانشکده فنی وحرفه ای علامه حسن زاده آملی ایجاد شد و این دانشکده اکنون به عنوان یک مجموعه مهارت محور مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی ظرفیت تامین نیروهای صنعت و بازار را دارد

دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی ظرفیت تامین نیروهای صنعت و بازار را دارد