مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-22سياسي

آغاز جلسات مزدی شورای عالی کار از هفته آینده


نماینده کارگران در شورای عالی کار از برگزاری اولین جلسه شورای عالی کار از هفته آینده خبر داد و گفت: ما به دنبال این هستیم که بحث سبد معیشت محاسبه و تعیین شود و سپس برای ورود به مزد در شورای عالی کار برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، هادی ابوی, نماینده کارگران درشورای عالی کار؛با اشاره به جلسه روز گذشته وزیر با اعضای شورای عالی کار گفت:جلسه صرفا بحث دستمزد نبود و نمایندگان کارگران دغدغه های خود را بیان کردند,در این جلسه روسای تشکلات و نمایندگان کارگران حضورداشتند.

وی با بیان اینکه وزیرکار مطالبات نمایندگان کارگران را شنوا بودند گفت:یکی از درخواست های ما در جلسه روز گذشته تعیین هزینه سبد معیشت کارگران بود و تأکید کردیم برای ورود به بحث دستمزد باید هزینه سبد معیشت محاسبه شود.

ابوی با بیان اینکه جراحی اقتصادی و حذف ارز ترجیحی اثر افزایش 57 درصدی مزد را از بین برد گفت:متأسفانه یکی از مواردی که دغدغه این روزهای کارگران است بحث تغییرقیمت کالاها و افزایش هزینه سبد معیشت بعد از تعیین دستمزد سال گذشته بود.

زمانی که هزینه سبد معیشت را محاسبه می کردیم برنج(هندی) به قیمت دولتی 170هزار تومان بود ولی اکنون همان برنج به 350هزار تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسات مزدی شورای عالی کار از هفته آینده

آغاز جلسات مزدی شورای عالی کار از هفته آینده