مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-22پزشكي

مرکز تشخیص سرطان پستان در 11 استان کشور راه اندازی می شود


رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی بابیان اینکه مرکز تشخیص و غربالگری سرطان پستان در 11 استان راه اندازی می شود، گفت: هدف از این اقدام شناسایی و درمان سریع این بیماری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صرامی فروشانی ظهر چهارشنبه در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به میزبانی جهاد دانشگاهی سمنان ضمن بیان اینکه مرکز تشخیص و غربالگری سرطان پستان در 11 استان کشور راه اندازی می شود، ابراز داشت: هدف از تأسیس این مراکز کمک به شناسایی و درمان این بیماری در افراد است.

وی ضمن بیان اینکه برای استان سمنان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان این مهم در دستور کار است، افزود: جهاد دانشگاهی ظرفیت های موجود خود را در این راستا به کار خواهد بست تا این مراکز هر چه سریع تر راه اندازی شود.

رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی بابیان اینکه متأسفانه با شیب فزاینده رشد سرطان پستان مواجه هستیم، ابراز داشت: وجود این مراکز می تواند کمک کند تا این بیماری هر چه سریع تر شناسایی و اقدامات درمانی بلافاصله آغاز شود.

صرامی فروشانی ضمن بیان اینکه با این روند در نهایت از مرگ و میر ناشی از سرطان پستان نیز پیشگیری خواهد شد، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم تأسیس این مراکز نیز همین موضوع تا بتوانیم این آمار را به صفر درصد برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تشخیص سرطان پستان در 11 استان کشور راه اندازی می شود

مرکز تشخیص سرطان پستان در 11 استان کشور راه اندازی می شود