مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:252023-02-22سياسي

یازدهمین کنگره شعر فرهنگ یاران سپاه به ایستگاه پایانی رسید


یازدهمین کنگره شعر فرهنگ یاران سپاه با عنوان «مامن خونین» و با رویکرد «شعر انقلابی رسالت محور، تجلی گاه معنویت » در حرم مطهر شاهچراغ (ع) به کار خود خاتمه داد.

- شیراز- یازدهمین کنگره شعر فرهنگ یاران سپاه با عنوان مامن خونین و با رویکرد شعر انقلابی رسالت محور، تجلی گاه معنویت در حرم مطهر شاهچراغ (ع) به کار خود خاتمه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر چهارشنبه آیین اختتامیه یازدهمین کنگره شعر فرهنگ یاران سپاه بیان کرد: در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از هزار شاعر پایور، 100 سرباز شاعر و تعداد قابل توجهی شاعر در میان خانواده های اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد که هر کدام نقش ویژه ای در خلق آثار فاخر و تراز انقلاب دارند.

سردار حسین محبی ادامه داد: با توجه به وقوع حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ (ع) یکی از محورهای ویژه ای که در این کنگره افزوده شد این حادثه بود که با استقبال بی نظیر شاعران شرکت کننده در این کنگره، محور شعر ویژه حادثه تروریستی حرم مطهر به عنوان یکی از اساسی ترین محورهای این کنگره به حساب آمد.

او با یادآوری اینکه در آینده این کنگره به میزبانی سپاه فجر فارس برگزار می شود، خاطرنشان کرد: 426 شاعر آثار خود را در قالب یک هزار و193


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین کنگره شعر فرهنگ یاران سپاه به ایستگاه پایانی رسید

یازدهمین کنگره شعر فرهنگ یاران سپاه به ایستگاه پایانی رسید