مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:252023-02-22فناوري

تیک تاک مجبور به افشای داده های کاربران خود در آمریکا شد


تیک تاک از راه اندازی خدمات موسوم به TikTok API به عنوان بخشی از تعهد مستمر خود به شفافیت و پاسخگویی در آمریکا برای در دسترس قرار دادن داده های شخصی کاربران خبر داد.

- تیک تاک از راه اندازی خدمات موسوم به TikTok API به عنوان بخشی از "تعهد مستمر خود به شفافیت و پاسخگویی" در آمریکا برای در دسترس قرار دادن داده های شخصی کاربران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انگجت، شبکه اجتماعی تیک تاک به افراد بیشتری برای دسترسی به داده های خود مجوز داده است.

این برنامه میزبانی ویدئوهای کوتاه از سال گذشته با کمک اعضای شورای مشورتی محتوا و ایمنی، خدمات API خود را به صورت بتا ارائه کرده و اکنون در حال گسترش دسترسی به API به محققان وابسته به مؤسسات دانشگاهی غیرانتفاعی در ایالات متحده است.

در این زمینه هر پیشنهادی که توسط دانشگاه ها و محققان علاقه مند ارائه شود، باید توسط بخش امنیت داده ایالات متحده (USDS)، شرکت تابعه جدید TikTok که برای مطابقت با بررسی های امنیت ملی در ایالات متحده تأسیس شده، تأیید شود.

درخواست هایی که تأیید می شوند به دسترسی کاربر به اطلاعات حساب عمومی و محتوایی که کاربران در تیک تاک پست می کنند، مانند جزییات موجود در نمایه های کاربر، نظرات، لایک ها و موارد دلخواه منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیک تاک مجبور به افشای داده های کاربران خود در آمریکا شد

تیک تاک مجبور به افشای داده های کاربران خود در آمریکا شد