مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-22ورزشي

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال معرفی شد


بعد از عزل شدن نایب رییس سابق و جنجالی فدراسیون فوتبال، رییس فدراسیون فوتبال، مریم منظمی را به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان و سرپرست کمیته بانوان فدراسیون منصوب کرد.

- بعد از عزل شدن نایب رییس سابق و جنجالی فدراسیون فوتبال، رییس فدراسیون فوتبال، مریم منظمی را به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان و سرپرست کمیته بانوان فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون فوتبال بعد از گذشت چندین ماه از عزل شدن شهره موسوی از هیات رییسه این فدراسیون، اقدام به انتصاب سرپرست جدید کمیته بانوان و نایب رییس زنان این فدراسیون کرد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: طی حکمی از سوی مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، مریم منظمی به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان و سرپرست کمیته بانوان فدراسیون منصوب شد.

در حکم رییس فدراسیون فوتبال آمده است: امید است با تلاش مستمر سرکار عالی و دیگر همکاران در راستای مسولیت این امر،شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تا قبل از این، شهره موسوی در انتخابات فدراسیون فوتبال در سال 1399 همراه با شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان نائب رییس بانوان انتخاب شده بود.

او به طور همزمان از مدیران ارشد شرکت بادران بود که در ادامه به علت انجام فعالیت های اقتصادی، از سوی دادگاه متهم شناخته شد و حکم جلب وی در او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال معرفی شد

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال معرفی شد